سازگاری کارت TwinGig Converter سیسکو با پلتفرم های مختلف

no-image
comments0 نظر views بازدید
1 از 5
از 5 رای
(رای دهید)

همانطور که از اسم ماژول TwinGig Converter پیداست، این ماژول یک ماژول تبدیل کننده تولید شرکت سیسکو میباشد. این ماژول یکی از راهکارهای مقرون به صرفه سیسکو است و نقش مهمی در کاهش هزینه های یک شرکت ایفا میکند. در این مقاله قصد دارید بررسی کنیم که کارت TwinGig Converter سیسکوبا چه پلتفرم هایی قابل استفاده است.

TwinGig Converter

در سری سوئیچ های جدید سیسکو همانند سری 4500 و یا سری E سوئیچ های 3750 پورت های Uplink ارائه شده از نوع X2 و 10Gigabit Ethernet میباشد که با استفاده از این ماژول، اینترفیس 10G را میتوان به دو اینترفیس 1G از نوع SFP تبدیل کرد. در واقع با استفاده از این ماژول نیازهای یک شرکت در سطوح متفاوت برآورده میشود و هر زمان که آمادگی ارتفای Uplink به 10G وجود داشت، میتوان از آپلینک اصلی سوئیچ استفاده کرد.

این ماژول Hot Swappable بوده و برای نصب آن نیاز به قطع جریان برق نمیباشد. هر چند توصیه میشود که تا حد ممکن از جدا کردن و راه اندازی مجدد ماژول خودداری شود، چراکه به مرور زمان این کار باعث آسیب رساندن به ماژول میشود. نکته ی دیگر در زمان نصب این ماژول، توجه به ماژول های SFP نصب شده در آن و کابل های فیبر میباشد که به منظور جلوگیری از آسیب، میبایست قبل از جدا کردن و نصب آن به طور کامل از ماژول خارج شوند.

رای شما به "سازگاری کارت TwinGig Converter سیسکو با پلتفرم های مختلف" چیست؟

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *