ویدئو کنفرانس لایف سایز پاسپورت: اتصال به هر نقطه ای از جهان، در پنج دقیقه!

comments1 نظر views بازدید
1.5 از 5
از 6 رای
(رای دهید)

لایف سایز Passport، سیستم ویدئو کنفرانس محبوب کمپانی لایف سایز، قادر است نیازهای شما در یک تماس تصویری را به خوبی پاسخگو باشد و امکانات ویژه مدیریت تماس را در اختیار شما قرار دهد.

سیستم های ویدئو کنفرانس و ارتباطات ویدئویی دیگر یک تکنولوژی ناشناخته و نوپا نیستند. استفاده از این تجهیزات برای شرکت هایی که سرعت و کیفیت ارتباطات برایشان با اهمیت است، یک ضرورت سازمانی محسوب می شود. دستگاه های ویدئو کنفرانس با قابلیت های متنوعی به بازار عرضه می شوند.

در این مقاله تصمیم داریم به یکی از ویژگی های مهم و کاربردی ویدئو کنفرانس یعنی قابل حمل بودن آن ها بپردازیم. ویدئو کنفرانس ها را بطور کلی می توان از چند جنبه دسته بندی کرد. آن ها بر اساس ابعاد اتاق به چند گروه طبقه بندی می شوند.

گروه اول: ویدئو کنفرانس هایی که برای تجهیز اتاق های بزرگ کاربرد دارند. این تجهیزات به طور کلی کیفیت تصویر و صدای عالی را ارائه می دهند، اما به ندرت طوری طراحی می شوند که قابل حمل باشند. آن ها تنها از طریق فرآیند های نصب و راه اندازی مجدد که زمان بر نیز است، از نقطه ای به نقطه ی دیگر منتقل شوند.

یکی از مشکلات، حمل و نقل اجزای حساس و شکننده ی ویدئو کنفرانس از یک نقطه به محل دیگر و مسئله ی دیگر هزینه ی بالای تنظیمات و راه اندازی مجدد این تجهیزات است. در یک پژوهش به میزان این هزینه ها پرداخته شده است که اکثر شرکت های دولتی، دانشگاه ها و موسسات آموزشی بیش از 100،000 دلار برای راه اندازی مجدد، هزینه می کنند. آن ها در صورتی که می توانند چنین محصولی را استفاده کنند، نادیده می گیرند. لایف سایز پاسپورت یک دستگاه ویدئو کنفرانس استثانائی و قابل حمل است که می تواند با سرورهای کاربران راه دور ارتباط برقرار کند.

passportLifeSize

نوع دوم از سیستم های ویدئو کنفرانس شایع تر است. این سیستم ها به طور کلی دستگاه های کوچک و مقرون به صرفه ای هستند که برای استفاده آسان اما با کیفیت طراحی و تولید شده اند. امروزه بسیاری از تولید کنندگان لپ تاپ، نرم افزارهای ارتباطی ویدئویی را برای رایانه هایشان در نظر می گیرند. این ارتباط های ویدئویی توسط نرم فزار و یک دوربین تعبیه شده در کنار مانیتورهای لپ تاپ بر قرار می شود. این دوربین ها به طور کلی مدل های 3 یا 4 مگاپیکسلی هستند که بیشتر برای عکس گرفتن مناسب هستند تا فیلم برداری و حرکت سوژه های مقابل لپ تاپ. هر حرکت روی صفحه نمایش یک عکس را ثبت می کند، گاهی اوقات بد. آن ها معمولا فقط می توانند یک نفر را در مقابل دوربین نشان دهند. اما هرگز نمی توانند یک اتاق پر از شرکت کننده را پوشش دهند!

پاسپورت محصول شرکت لایف سایز که آن هم یک بخش از شرکت لاجیتک است، تلاش می کند یک محیط متعادل و کاربردی را بین این دو دسته بندی ویدئو کنفرانس ایجاد کند.

رای شما به "ویدئو کنفرانس لایف سایز پاسپورت: اتصال به هر نقطه ای از جهان، در پنج دقیقه!" چیست؟

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

یک پاسخ به “ویدئو کنفرانس لایف سایز پاسپورت: اتصال به هر نقطه ای از جهان، در پنج دقیقه!”

  1. دفتر عقد لوکس گفت:

    خیلی ممنون از سایت عالی و بسیار مفید شما
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *