مزایای تجهیزات ویدئو کنفرانس AVer نسبت به رقیبان چه مواردی هستند؟

comments0 نظر views بازدید
1.7142857142857 از 5
از 7 رای
(رای دهید)

AVer یک برند تایوانی است که در زمینه سیستم های ویدئو کنفرانس و تولید تجهیزات صوتی و تصویری فعالیت می کند. با اینکه تنها چند سال است که با این نام فعالیت خود را شروع کرده ولی دارای تجربه طولانی مدت با نام AVer Media می باشد.

پایانه های ویدئوکنفرانس این شرکت دارای مزایای مهمی است که ذیلا توضیح می دهم:

قیمت بسیار مناسب تجهیزات اور

علیرغم کیفیت و امکانات قابل توجه پایانه های ویدئو کنفرانس AVer قیمت آن به طور چشمگیری پایین است. بویژه نسبت قیمت به ظرفیت در مدل های دارای MCU داخلی، پایین ترین در بازار ویدئوکنفرانس است.

MCU داخلی با ظرفیت بالا

در مدل SVC 500 ظرفیت MCU داخلی به 16 رسیده که بالاترین ظرفیت در MCU داخلی است. حتی در مدل های EVC این تعداد تا 10 عدد قابل افزایش است.

انعطاف بالا در تعداد ظرفیت MCU داخلی

مدل SVC 500 با ظرفیت 6 سایت همزمان ارایه می شود و با لایسنس های 2 سایتی ظرفیت تا 16 سایت قابل ارتقا است. حتی در تعداد لایسنس هم شرکت AVer برای کاهش قیمت در تعداد بالا، لایسنس های 4، 6، 8 و 10 تایی هم ارایه نموده است که قیمت آن به صورت خطی با تعداد بالا نمی رود یعنی قیمت لایسنس 8 تایی 4 برابر قیمت لایسنس دو تایی نیست. این سیاست خرید تعداد لایسنس مورد نیاز را با انعطاف بالا و قیمت مناسب تضمین می کند.

حتی اگر کاربر تمایل به استفاده از رده SVC داشته باشد ولی تعداد لایسنس 6 برای ابتدای کار زیاد باشد، مدل SVC 100 را به گونه ای طراحی کرده که بدون لایسنس MCU  داخلی عرضه می شود ولی باز هم با خرید لایسنس قابل ارتقا به 16 سایت همزمان است.

باز هم با دید کاهش قیمت در سمت خریدار مدل EVC 950 را با 10 لایسنس فعال عرضه کرده که قیمت آن از مدل EVC 350 با 6 لایسنس MCU داخلی که آنرا به ظرفیت 10 سایت همزمان می رساند کمتر است.

امکان ضبط روی فلش با دستگاه های ویدئو کنفرانس AVer

ضبط در برندهای مختلف راه کار های متفاوتی دارد که این روش ها در برندهای پیشتاز بازار بسیار Enterprise و گران قیمت هستند. ولی در برند AVer ضبط به سادگی اتصال یک فلش به درگاه USB کدک ممکن می شود. هر چند که شاید بسیاری از مزایای ضبط به روش سایر برندها در AVer دیده نشود ولی پاسخگوی نیاز اغلب خریداران برای ضبط با کمترین قیمت است.

کیفیت و زوم بالای دوربین های تجهیزات AVer

دوربین های تجهیزات AVer تا زوم 18X هم تولید شده اند که بالاترین قدرت زوم در بازار ویدئوکنفرانس می باشد. شفافیت و رنگ های واقعی در تصویر دوربین نیز بی نظیر است.

پشتیبانی از جدیدترین پروتکل های فشرده سازی

پروتکل های H.264 High Profile و H.264 SVC جدیدترین و موثر ترین الگوریتم های فشرده سازی هستند که استفاده از آنها مستلزم پرداخت حق اختراع به شرکت های تولید کننده است. AVer با پرداخت این هزینه از پروتکل های جدید پشتیبانی می کند

پشتیبانی کامل از طرف سازنده

شرکت سازنده تیم پشتیبانی قوی و سریع تدارک دیده تا در تمام طول روز و ایام هفته بلافاصله پاسخگوی نیاز و مشکلات نمایندگان خود در سرار جهان باشد. تامین بخش های مختلف دستگاه به صورت یدکی در محل نمایندگی نیز از مزایای بینظیر آن است.

امکان تعمیر در کشور

شرکت کاوا ارتباطات هوشمند با تامین نیرو و آموزش و تامین قطعات از طرف AVer امکان تعمیر تجهیزات در داخل کشور را فراهم نموده است. این کار زمان تعمیر و بازگشت به کار تجهیزات را از چند ماه به یک هفته کاهش داده است.

رای شما به "مزایای تجهیزات ویدئو کنفرانس AVer نسبت به رقیبان چه مواردی هستند؟" چیست؟

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *