مزايای استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس سیسکو وبكس!

comments0 نظر views بازدید
2.5 از 5
از 12 رای
(رای دهید)

استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس سیسکو WebEx در سرتاسر جهان به شكل فزاینده ای در حال رشد است، این ابزار كه محتوای جلسلات شما را در سرتاسر جهان به مخاطبان شما ارائه میكند مبتنی بر زیر ساخت های اینترنت است تا بوسیله آن فاصله را از بین ببرد و در زمان و هزینه صرفه جویی كند. در این مقاله به معرفی مزایای استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس Cisco WebEx می پردازیم که نکات آموزشی بسیاری درون خود دارد.

گزینه های ارتباطی خود را با استفاده از برنامه ای که برای شما مناسب است، باز کنید. از پیام های فوری، چت های گروهی و جلسات صوتی و تصویری برای برقراری ارتباط با یک یا چند شرکت کننده استفاده کنید. از Cisco Jabber® و سرور وب سایت WebEx® برای همکاری با کارکنان، مشتریان، چشم اندازها و شرکا در هر نقطه از جهان و استفاده از تصمیمات سریع تر و آگاهانه تر بهره ببرید.

تمام رابط های كاربری خود را تنها بر روی سیسکو Jabber متمركز كنید و به سادگی بوسیله یك تلفن نرم افزاری به مشتریان خود متصل شوید، با این روش ارتباطات خود را ساده تر افزایش دهید ، ایده ها و منابع خود را بسرعت به اشتراك بگذارید و سریعا تصمیم گیری كنید.

بدون اینكه نیاز به Upload كردن فایل جدیدی روی سرور داشته باشید كاربران شما از هر نقطه ای میتوانند به سرور متصل گردند و از سروری كه تمامی فرمت های Microsoft Adobe FlashPlayer ,Animation, Video, Audio را پشتیبانی میكند لذت ببرند

دعوت كاربران هم به روش های گوناگون : تماس تلفنی، پیام كوتاه ، ایمیل و یا سایر برنامه های پیام رسان صورت میپذیرد.

webexCisco

سرور سیسکو وبکس را خودتان نصب كنید و سرمایه گذاری فناوری اطلاعات را با یک راه حل میزبان مقرون به صرفه که با سیستم های داخلی شما کار می کند کاهش دهید. با این سرور شما میتوانید چندین جلسه غیر همگن را با هم و در یك زمان شروع و اداره كنید.

اگر هزینه خرید و نصب سرور بنظر شما درست نیست ماهانه اشتراك بگیرید و هزینه هایی مانند سفر، خرید تجهیزات خصوصا سخت افزار برای مدیران و كاربران را از كسب و كار خود كم كنید.

سیسكو به كارمندان شما این امكان را میدهد تا در هر كجای دنیا كه باشند جلسات ، تماس ها و حتی پیام كاری خود را در هر لحظه داشته باشند، برای پیام رسانی آن میتوان از انواع روشهای Microsoft Office, Microsoft Outlook, Lotus Notes بهره برد.

امنیت و حریم خصوصی شما در هر لحظه بوسیله SSL- 128 بیتی و AES-256 بیتی تامین میگردد تا به هیچ عنوان نتوان به جزئیات جلسات شما دسترسی پیدا كرد بجز مواردی كه خودتان مایل به ذخیره و انتقال آن به مكان دیگری باشید، تحت هر شرایطی WebEx با رمز نگاری و احراز هویت میتواند حریم خصوصی شما را تا 99.99% حفظ كند

تمامی استاندارد های WebEx بر مبنای ISO-17799 میباشد كه گزارشات آن در SAS 70 Type || درج شده است.

مشاهده ویدئو معرفی ویدئو کنفرانس سیسکو وبکس – Cisco WebEx در تلوزیون کاوا

رای شما به "مزايای استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس سیسکو وبكس!" چیست؟

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *